دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع : ایلنا 2/3/1391

نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات 1+5 كاهش مي‌يابد

در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تسعیر نرخ ارز است.

 

یک کار‌شناس بورس کالا گفت: نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات ۵+۱کاهش خواهد یافت.

پیام مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اگر مذاکرات ۵+۱ به نتایج مثبتی دست یابد نرخ دلار در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد و در بلند مدت نیز بنا بر عرضه و تقاضا نرخ واقعی دلار مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت دلار تاثیر زیادی بر بازار بورس دارد گفت: شاخص‌های بورس پس از پایان مذاکرات هسته‌ای چهارشنبه ایران با قدرت‌های غربی تغییر خواهد کرد.

مومنی افزود: نیاز صنایع صادراتی و وارداتی به آرامش و ثبات سیاسی، فاکتور اساسی برای بهینه شدن رویه‌های تأمین مالی از منابع داخلی و خارجی بوده و حال آنکه نوسان موجود در بازار ارز تأثیر بسزایی در این صنایع دارند.

وی گفت: در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تغيیر نرخ ارز است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<